""" Settings for minimum reputation required for a variety of actions on the askbot forum """ from forum.conf.settings_wrapper import settings from forum.deps.livesettings import ConfigurationGroup, IntegerValue from django.utils.translation import ugettext as _ MIN_REP = ConfigurationGroup( 'MIN_REP', _('Minimum reputation required to perform actions'), ordering=0 ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_VOTE_UP', default=15, description=_('Upvote') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_VOTE_DOWN', default=100, description=_('Downvote') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_FLAG_OFFENSIVE', default=15, description=_('Flag offensive') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_LEAVE_COMMENTS', default=50, description=_('Leave comments') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_DELETE_OTHERS_COMMENTS', default=2000, description=_('Delete comments posted by others') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_UPLOAD_FILES', default=60, description=_('Upload files') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_CLOSE_OWN_QUESTIONS', default=250, description=_('Close own questions'), ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_RETAG_OTHERS_QUESTIONS', default=500, description=_('Retag questions posted by other people') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_REOPEN_OWN_QUESTIONS', default=500, description=_('Reopen own questions') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_EDIT_WIKI', default=750, description=_('Edit community wiki posts') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_EDIT_OTHERS_POSTS', default=2000, description=_('Edit posts authored by other people') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_VIEW_OFFENSIVE_FLAGS', default=2000, description=_('View offensive flags') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_DISABLE_URL_NOFOLLOW', default=2000, description=_('Disable nofollow directive on links') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_CLOSE_OTHERS_QUESTIONS', default=2000, description=_('Close questions asked by others') ) ) settings.register( IntegerValue( MIN_REP, 'MIN_REP_TO_LOCK_POSTS', default=4000, description=_('Lock posts') ) )